[Csaladtortenet 2] Kern Aurel

Andrea Papp andidoc4eye at yahoo.ca
2020. Ápr. 3., P, 14:54:50 CEST

Kedves Kutatotarsak!
Szeretnek egy kis segitseget kerni,mert megakadtam. Meg tudna nekem valaki mondani id Kern Aurel (1835-1893) születesi helyet es a szülök nevet? Tablabiro volt Gödöllön es Budapesten halt meg, a Kerepesi temetöben van eltemetve.
Azert vagyok ra nagyon kivancsi, mert a fia, Kern Aurel, az Operahaz egykori igazgatoja (1871-1928) -aki mar Budapesten született es halt meg- https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:QP45-KCF9   a dedanyam unokatestvere volt (elsö vagy masodik) es ily modon gyerekeinek (nagyapamnak is) keresztapja.
Dedanyam edesapja, Matthias Kern volt. A csalad a Temes-Torontal megyei Varjasrol szarmazik, megtalaltam az egyenesagi felmenöket a  varjasi csaladkönyvben, de a testverek gyermekei között nem talaltam meg a kapcsolatot a budapesti Kern aggal Ortsfamilienbuch Varjas: Mathias KERN *1859 +1888,

Minden segitsegert nagyon halas vagyok.

Papp Andreaandidoc4eye at yahoo.ca
kutatott nevek: Kühnel, Guth, Eberhardt, Kern, Muttnyanyszki, Steinhauser, Nemeth, Papp, Bezdan