[Csaladtortenet 2] myHeritage FTB

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Ápr. 4., Szo, 17:18:30 CEST

Mint írtam, az eredeti adatbázis (Windows7) ép, nincsenek bene
ismétlődések. Valószínűleg az az, amelyet életre tudok kelteni. A
következőt találtam ki.

Elmegyek a GEDCOM végére, és elindulok visszafelé, a "familyseach"
karakterfűzért keresve. Ezeket megnyitom böngészőből; az értékeket
beírom a helyesen működő adatbázisba.

Feltételezem, hogy a program szekvenciálisan töltötte ki a GEDCOM
adatbázist, tehát a legfrissebb bejegyzések a _végére_ kerültek.
Ha a kettőződéseket GRAMPS alatt kezelném, az hetekbe kerülne. RootMagic
alatt hónapokba. – És más dolgom is van....    Üdvözlettel János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása