[Csaladtortenet 2] Latin fordítási segítség- Nyergesújfalu r.k. házasság 1757.

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2020. Ápr. 8., Sze, 16:47:39 CEST

Kedves Károly!
ex Helvetica heresi conversus   a helvét (értsd:református) eretnekségből
megtért
Labatlaniensis    lábatlani
filius fia valakinek, de nincs itt az apa neve, vagy az apa is Németh
István, és azért.
Stephanus Németh adolescens  ifjú
cum  ...   honesta puella  tisztes leánnyal   a cum után van valami, talán
2 betű, de azt nem tudom kiolvasni.
Üdv! Keppinger Boglárka

Károly Füzék <fuzekkaroly at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 8., Sze,
14:18):