[Csaladtortenet 2] házassági bejegyzés pontosítása

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2020. Ápr. 15., Sze, 11:09:48 CEST

Kedves Zsuzsa,
a következőképpen olvasom (a tévedés jogának fenntartásával):
Die 17 (Junii) copulatus est viduus Michael Pohn Campo Diversori (??)
Hetényiensis Tsokolade (?!) dicti Parochianus Hetényiensis; cum coelibe
apud se ancillante, in Varasd defuncti Ivanii Najder relicta orphana filia
Anna, parochiana Hetenyiens.. majd a tanúk és talán az eskető pap/lelkész
neve.

Talán nem vezetlek félre a gyorsfordítással:
Június 17-én házasíttatott a Tsokoladenak (csokoládé :) ??) nevezett hetényi
külső tanyáról (??) való özvegy Michael Pohn; a Varasdon elhunyt Najder Iván
(közelben szolgáló) árva hajadon leányával - mindketten (ti. vőlegény és
menyasszony) a hetényi egyházközség tagjai..

Bizonyára lesz még ennél pontosabb fordítás vagy esetleg a fenti változatot
megerősíti valaki a listáról.
üdv
Czellecz Zoltán