[Csaladtortenet 2] házassági bejegyzés pontosítása

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2020. Ápr. 15., Sze, 14:46:13 CEST

Kedves Zoltán és Péter!

Végig olvasva amit írtatok,újra neki veselkedtem!

Azt hiszem,hogy Anna cselédnek állt...................és a Varasd pedig a
néhai papára vonatkozik. (az ancillante
után van egy vessző,amit eddig nem vettem észre :) )

Köszönöm a segítségeteket!
Szép napot!
Zsuzsa

ui:
Kedves Péter! Az eredeti levelemben mellékeltem a linket is.

Halmy Péter <halmy.peter at upcmail.hu> ezt írta (időpont: 2020. ápr. 15.,
Sze, 12:44):