[Csaladtortenet 2] Fordítási segítség.

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Aug. 11., K, 17:30:14 CEST

Kedves Bence!
Látom, a FSFT-re már feltetted őket.
https://www.familysearch.org/tree/person/details/G7WL-G8M
Érdemes az összes testvért is feltenni, és a legidősebb testvér születési
helyén keresni először a szülők házasságát, hacsak nem derül ki előbb, hogy
hová valósiak a szülők.
Továbbá a feleség születési helyét is ezen okból érdemes megkeresni, mert
nagy valószínűséggel ott történt az esküvő.
Tapasztalatom szerint egyre jobbak a FS Research Help alatt megjelenő
tippjei.
Üdv,
Anna

Bence Márkus <vidarr14 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 11., K,