[Csaladtortenet 2] Fwd: Geréb 3

Ecccccc Taaaaaaaa ecseki at gmail.com
2020. Feb. 13., Cs, 08:57:05 CET

Egy biztos arrafelé nem sok magyar lakott, inkább ruszinok (így miért is
hívták volna Gerébnek, fől).
Sajnos a levelezőlista nekem nem fogadja el a csatolásokat gmailből, de ha
kinagyítjátok a házasságkötést
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSV4-R9HW-J
(jobb oldalt középen) látszik hogy Gergely Ferentz van beleírva.
Lehet az is hogy az a pap mindent tz-vel írt cz helyett, mert máshol is ezt
láttam Kurutz Kováts.
Mivel egy csomó görök katolikus anyakönyv nincs még indexelve így most
hagyon ezt . . .

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 12.,
Sze, 22:03):