[Csaladtortenet 2] Geréb - ruszinokról

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Feb. 13., Cs, 17:57:15 CET

Csak egy apró adalék. Újabban a Magyarországon használt szlovák
dialektust szokták tót néven említeni. Ez tehát eltérés a XIX. századi
tót fogalomtól.

És egy másik: a honfoglalás körüli időkben épp a Kárpátalja környékén
élt egy nép, amelyet fehér horvátoknak neveztek.

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Bractl, Békési, Unghváry, Ungvári, Márki-Zay, Kása