[Csaladtortenet 2] telekkönyvi betét, Debrecen - Józsa

Berci Tóth toberci at gmail.com
2020. Jan. 10., P, 18:04:04 CET

Kedves Tagok!

Segítségeteket, tanácsotokat szeretném kérni.
Előkerültek régi családi iratok a pár éve meghalt 99 éves dédnagynénimtől,
hadiárva papírok, meg hagyatéki tárgyalás jegyzőkönyvek az I.
világháborúban meghalt apjuk által.
Debrecenben melletti Józsán éltek.
Ezekben találtam két telekről adatokat amiket örököltek, telekkönyvi betéti
szám, helyrajzi számok stb.. be is azonosítottam a régi térképek álltal.

Tehát a kérdésem, ezeket a telekönyvi betéteket kitudom kérni valamely
hivataltól? Netán ezek már a levéltárban vannak?
Szerintetek hol érdeklődjek? Írtam a debreceni levéltárnak, de semmi válasz.

Köszönöm a válaszokat!
Üdvözlettel:
Tóth Berci