[Csaladtortenet 2] "vacio oriunda" jelentése

Babcsányi István babciani at gmail.com
2020. Júl. 20., H, 21:52:55 CEST

Kedveseim!

Kézenfekvőnek tűnik Vác, de az pont nem Turóc megyében van.
Tényleg vacio az olvasat, de határozottan kisbetűvel, ugyankkor minden
harmadik szót nagybetűvel ír a pap.
Vác latinul Vaczium vagy Vatzium, én még így nem láttam. Persze attól még
lehet, csak van némi kétségem.
Hétpecsétes titok, hogy melyik anyakönyv? Esetleg megkaphatjuk belinkelve,
hogy lássuk az egész oldalt, netán lapozgathassunk benne?

Babcsányi István