[Csaladtortenet 2] "vacio oriunda" jelentése

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2020. Júl. 20., H, 22:15:13 CEST

Kedves Jozsef,

Csatlakozom Vachoz, epp dolgozom egy agon, amihez kotodik a Skultéti nev, ok pl pont Vacott laktak, eredetileg ipolyhidvegrol jottek egyik fiu Skultetirol Ipolyvolgyire valtoztatott nevet, ezt kovetem.
Vaci rk ak-t lapozgatva eddig Vaciensisnek lattam a vaciakat jelolve.

Udv, Tunde

Sent from my mobile phone