[Csaladtortenet 2] falukönyv

Zana János jzana9941 at gmail.com
2020. Jún. 6., Szo, 11:46:15 CEST

Nem is értem, miért épít az EU teljesen impotens törvényeket és
hatóságokat.
Amikor bárhová belépek az interneten, el kell olvasnom a GDPR szövegét
bármiféle következmény nélkül. Totál mindegy, hova kattintok.     Üdv,
János

2020.06.05. 17:52 keltezéssel, Krisztián Skoumal írta:
> az illetékes szerv - jelen esetben a NAIH - válaszában 99,9%
> valószínűséggel a GDPR és esetleges egyéb kapcsolódó jogszabályt fogja
> citálni érdemi magyarázat nélkül.
> S mivel nem panaszbejelentéssel fordulnánk konkrét, vélt vagy valós
> személyes adattal történő visszaélési ügyben hozzájuk, hanem
> állásfoglalás-kéréssel, választ kb. sohanapján, de legalábbis ahhoz közeli
> időpontban kapnánk.--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása