[Csaladtortenet 2] MyHeritage

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Május. 3., V, 22:23:14 CEST

Kedves Kutatótársak!
Tamás védelmében annyit mondanék, hogy most rákeresve a levelezések között
a hozzászólásaira, kiderült, hogy emlékeim kicsit megcsaltak: amikor ő
kérdezett valamit, akkor valóban alá szokta írni a nevét, nem csak egyszer.
Ezt nekem is előbb kellett volna megnéznem. A sok egyéb
hozzászólásainál viszont hiányzik az aláírás, és ilyenkor a furcsa "Ecccccc
Taaaaaaa" nevet látva nem feltétlenül ugrik be, hogy kiről is van szó...

De a "nem valami illendő" "helyre tevés" továbbra is elfogadhatatlan.

Üdv,
Anna

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. máj. 3., V,
20:51):