[Csaladtortenet 2] latin értelmezési segítség kérése

nia niamano at gmail.com
2020. Május. 21., Cs, 11:20:17 CEST

Köszönöm Juli.
"Sponsus sine copulationis huc dimissus
Szavanként: [Vőlegény] [nélkül] [egybekelésnek] [ide] [elbocsájtás]"

Lehet, hogy még akkor is katona volt, de nem kapott elbocsátást azaz
engedélyt a házasságra külön? Mert már a másodikat kötötte. Nekem is ez
volt a furcsa, hogy a sponsus az férfi nemű, de a google következetesen a
menyasszonyra akarta nekem tolni, azt hittem valamelyik másik szó miatt.

Köszönöm még egyszer,
Anita