[Csaladtortenet 2] Fwd: Fwd: ex Eremita

Boglárka Keppinger keppingerb at gmail.com
2020. Nov. 17., K, 00:23:08 CET

Kedves Ági!
Nem csak azért nem lehet, hogy remete által, amit Judit írt, hanem
szerintem azért sem, mert a baptizavi azt jelenti: én megkereszteltem, de
utána már csak alanyesetben jöhet, hogy ki, XY.   Ha vki által, akkor a
vagy ab elöljárószó + ablativus-ban hogy ki által, és emellett passzív
igealaknak kellene állnia  baptizatus/a est, de ha per vagy esetleg ex,
akkor is passzív ige kellene hozzá.
Ezzel együtt sajnos nincs ötletem a megoldásra...
Üdv! Boglárka
ui. csak kíváncsiság, Gyöngyösön én is érintett vagyok, melyik évben
találtad ezt?  Köszönöm!

Resmann Ágnes <aresmann at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 17., K,
0:06):