[Csaladtortenet 2] I VH katonai

Tóth Etelka etitoth at gmail.com
2020. Sze. 17., Cs, 09:23:06 CEST

Kedves Klári!

Az oldal kereső alkalmazása sajnos nagyon érzékeny jószág... :) ékezetekre,
kis-nagy betűkre, stb.... én is nehezen találtam meg dédapám testvérét, de
végül sikerült.
Ha megírod kit nem találsz, szívesen megpróbálom megtalálni Neked.

Etus

Klára Majoros <majoros at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2020. szept. 17.,
Cs, 9:19):