[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

Temesvári Jenő mail.temesvarijeno at gmail.com
2021. Aug. 2., H, 21:05:57 CEST

Tisztelt Lista!

Megosztottam egy tanulmányt, mivel érdekesnek, adaléknak, tovább
gondolásra alkalmasnak találtam, mint egy más megközelítést családfa
kutatási szempontból.  A szerzőt nem ismerem, nem rokonom, tehát nem is
nekem kellene válaszokat, reflexiókat küldeni e témában.
Kérem a T. Lista tagjait, hogy ne felém reflektáljanak, ha elolvasták,
hanem keressék meg a szerzőt, vagy valamilyen más formában vitassák meg
nézeteiket a kérdésben.

Üdvözlettel: Temesvári Jenő