[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

Beus beusmarie at gmail.com
2021. Aug. 2., H, 21:28:28 CEST

Nem akartam szaporítani a témába írt leveleket, de most mégis. Én már elég
régen felfedeztem a női sorsok ismétlődését,de fogalmam sem volt, hogy ez a
sejtjeinkben van. Azt gondoltam: ellesett viselkedésminta. A férfiaknál meg
azt gondoltam, direkt hasonlítani akarnak az apjukra, nagyapjukra. Aztán én
is elolvastam Orvos-Tóth Noémi könyvét és azóta mindent, ami ebben a
témában fellelhető, youtobe-on előadásokat hallgattam, stb. Igen,
olvassátok el a cikket, olvassátok el a könyvet és könnyebb lesz megérteni,
hogy pl a nagyszülők miért voltak ilyenek, vagy olyanok. S abban is
segít,hogy merre érdemes még keresgélni.
Üdv: BBea

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>