[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Aug. 3., K, 02:23:56 CEST

Elnézést kérek a véleményemért!

A családállítás egy üzlet - sőt, a mai kor jellemzőiből kiindulva egy
helyesen felismert üzleti potenciál.
Még nem voltam ilyenen és látva az árakat, nem is fogom kipróbálni, de sokat
beszélgettem olyanokkal, akik megtapasztalták.
Ha valaki megvendégel Miskolcon egy ilyenre és meg tudnak győzni - számomra
is - hasznosságáról, megkövetek mindenkit! :)

Akinek eddig segített, annak örülök. Tehát van létjogosultsága.
Mint sok hasonló dologhoz, erre is születni kell.
Nem minden embertípus egyformán éli meg és dolgozza fel a traumáit, ebből
fakadóan
vannak, akik erre a megoldásra nem fogékonyak, illetve nem is értik, mire is
lenne jó.

Én tehát hiába olvastam Orvos-Tóth Noémi könyvét, nem kötött le, sőt,
kifejezetten untam.
Csupa általános, magától értetődő dolgot véltem felfedezni benne.
Nekem is van 2 házasságon kívül született ősöm, vannak hamar elhunytak,
árván maradt gyermekek, fiatalok.
Az elvesztett gyermekek a családfák 100 %-ában jelen vannak, ez sem egy
különleges állapot.
Jobb is lehetne az ember lelkiállapota, családja sikeressége?
Persze. És ha erről az ősök "tehetnek", akkor azzal, hogy megtudtam, meg is
oldódott?

Az emberiség a traumáihoz szocializálódva élt - egészen a közelmúltig.
A mai kor embere már az elvárásaihoz szocializálódik.

üdv: Előd