[Csaladtortenet 2] Családtörténet történész szemével

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2021. Aug. 5., Cs, 12:22:04 CEST

Bár még csak a hűtlenség lenne a legtöbb. Egy Fülek környéki Deák
névrokonomnak kutattam a családfáját, akinek gyakorlatilag az anyakönyvezés
kezdetéig megvoltak az adatai, és aki csináltatott DNS-t is.
Egész szomorúan kiderült, hogy miféle Habsburg zsoldosok (még dán is akadt
köztük!) és miféle törökbirodalombéli akindzsi népség köszöngetett ott be a
szerencsétlen parasztoknak a századok folyamán.