[Csaladtortenet 2] [MACSE: 25427] kiolvasás 1777

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Dec. 8., Sze, 07:41:47 CET

Kedves Felicián,

én a következőket olvasom:

Baptisatus est Joannes filius Joannis WALENT. Patrinis Georgio JEREMIA et
MATUSKA exsistentibus.
Azaz, amennyire az igen gyenge konyhalatinommal érteni vélem: Kereszteltem
Jánost, WALENT János fiát JEREMIA és MATUSKA György keresztapák (vagy
MATUSKA nevű keresztanya keresztneve lemaradt) jelenlétében.
Származási hely nincs feltüntetve

Vannak nálam komolyabb latintudorok is, akik ezt revideálhatják.

Üdv
K.

'Burian Felician' via Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE) <