[Csaladtortenet 2] betelepülési lista

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2021. Feb. 2., K, 21:00:27 CET

Kedves Érdeklődők !
Korabeli hajólisták, anyakönyvi adatok, egyebek által -tudtommal a legjobb
Stefan Stader többkötetes műve.
https://www.akdff.de/wp/sammelwerk-donauschwaebischer-kolonisten/
Főleg bácskai és bánáti telepesek vannak benne, mivel ezek királyi
kamarai telepítések voltak,
de más területekről is előfordulnaknevek a kötetekben, pl. Baranya
vm-ből házassági akv-ben
feltüntetett szárm-i hely alapján.
A kötetek a Magyarországi Németek Ált. Műv. Közp-jában megvannak:
https://mnamk.hu/wp/kozmuvelodes/konyvtar/
A Fs-ön is említve van:
https://www.familysearch.org/search/catalog/666892?availability=Family%20History%20Library
Üdv.: Ákos