[Csaladtortenet 2] 2x elhunyt nagynéni

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Feb. 9., K, 02:12:11 CET

Kedves János!
Szerintem küldd el ezt a történetet Komlóra az anyakönyvvezetőnek, ő meg
tudja nézni a születési és házassági anyakönyveket és utólagos
bejegyzéseit. Hátha kiderül abból valami. Lehetőleg az 1964 utáni életéről
is adj meg a lehető legtöbb adatot (válás, újbóli házasság, gyerekek
születése/halála stb.), akár az emlékeid alapján.

Az Üllői út 78. az I. Sebészeti Klinika - ott keverhettek el valamit és
rossz kórlapról dolgoztak. Mindenképpen furcsa eset, különösen, hogy a
későbbi válásnál és újbóli férjhezmentelnél ki kellett volna buknia, hogy
már "halott". Mivel műthették a nagynénit?

Vad, krimibe hajló elképzelésem is van: nem lopták el egyszer a személyi
igazolványát, és azzal ment valaki más kórházba, aki aztán tényleg meghalt?
De lehet, hogy a kórházban simán felcserélték két beteg személyijét. Persze
ez nem magyarázza meg, hogy miért nem derült ki a dolog.

Kváncsi vagyok, mi derül ki.
Üdv,
Anna

János László <csiszta at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 8., H,