[Csaladtortenet 2] amikor a lelkész is érzi, hogy olvashatatlan, amit írt

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Jan. 19., K, 13:52:11 CET

Plusz azért elég sok örmény származású él Magyarországon, itt Veszprémben
két nagy szobrot is állítottak, egy török népirtásost és egy Noé bárkáját,
ha jól tudom önkormányzatuk is van, országos is, esetleg őket is meg lehet
keresni gondolom.

Roland Ákos Jakab <jakabrolandakos at yahoo.com> ezt írta (időpont: 2021. jan.
19., K, 13:46):