[Csaladtortenet 2] FamilySearch kérdés: élő profilok összevonása

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2021. Júl. 27., K, 23:28:18 CEST

Kedves Kutatótársak!

Sikerült rávennem az egyik harmad-unokatestvéremet, hogy regisztráljon a
FamilySearch oldalra. A regisztráció miatt saját adatlapot kapott, amit
viszont nem tudok összevonni az én fámon lévő profillal. Gyaníthatólag
azért, mert mindkét profil élő.
Ha az unokatesóm megpróbálja felvinni a szüleit az én fámon meglévő
FS-azonosítóval, azt nem hagyja a rendszer (valószínűleg szintén azért,
mert élők). A nagyszüleit már engedi, de így sem jelenünk meg "egymás"
fáján. Mi több, mindezek ellenére, hogy elvileg összekapcsolódtunk már
valahogy, egymás felhasználónevére kattintva "Nincs rokoni kapcsolat".
Azért is érdekelne a kérdés, mert több rokont is megpróbáltam volna
bevonni, de úgy tűnik, erre nincs lehetőség. Vagy csak nem vettünk észre
valamit?
(Opció lenne mindenkit "halottnak nyilvánítani", majd összevonni, de ezt
némileg túlzásnak érzem a cél érdekében...)

Köszönöm:
Peti

--
*Janzsó-Berend Péter Zoltán*