[Csaladtortenet 2] Nemesség igazolása

Peter Halmy feletlen at gmail.com
2021. Jún. 21., H, 12:55:19 CEST

A vitézek sosem voltak nemesek. Ezt a titulust Horthy Miklós hozta
létre,hogy jutalmazhasson. Miután nemességet a jus regii alapján csak
király, fejedelem adhatott Horthy Miklósnak erre nem volt joga. Igy jöttek
létre az un. vitézek.

Üdv

Völgyi Pál <nagybaczoni at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2021. jún. 21., H,
0:51):