[Csaladtortenet 2] Nemesség igazolása

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2021. Jún. 21., H, 13:01:58 CEST

Amit Halmy Péter írt, az úgy van. A vitézi címet a legidősebb fiútestvér
örökölte. Még annyit, hogy a mai vitézekkel nagyon vigyázni kell, három
szervezetük van jelenleg, mindegyik az egyedül hiteles vitézi rendnek
vindikálja magát, igazolásokat adnak ki, sőt vitézzé is avatnak!, az
egészhez azonban azt is tudni kell, hogy a vitézi irattár majdnem egésze
megsemmisült a 2. világháborúban.
NJ

Peter Halmy <feletlen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 21., H,
12:55):