[Csaladtortenet 2] halotti akv értelmezés

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2021. Nov. 23., K, 17:10:06 CET

Kedves Juli

Nagyon köszönöm a választ. Magyarán jobban meg kell nézni a nevek végét h
milyen esetben van és akkor lehet tudni h az illetőt temették e el vagy a
gyermekét.

Ha ilyen szépen van írva a bejegyzés akkor legalább lehet olvasni és
értelmezni, de ha már macskakaparas van vagy halvány az írás akkor ott már
sokkal nehezebb vagy lehetetlen

Üdv Dani

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. nov. 23.,
Ke 17:02):