[Csaladtortenet 2] 3. kisérlet Minden bizonnyal bennem van a hiba.....vajon miért nem jelenik meg, ennyire cenzúrázni kell ???

szael szaeltan at gmail.com
2022. Aug. 27., Szo, 11:07:59 CEST

Kedves Laci!

(Ez a levelem is egy kutatásfilozófiai gondolatmenet lesz, a benne
foglaltak lehet erősek, de a tendencia érezhető)
Egy-egy település családfája:
Az a helyzet, hogy a FS lassan azt is megcsinálja...
Majd gondolnak egyet és a mesterséges intelligencia 2.0 szépen összerántja
az országot egy családfába, ahogy a tanított algoritmus táncol.
Dömpingszerű, ameriakai módra.
Minden FS-nek szóló elsimerésem mellett már-már azt érzem, a kutatás örömét
veszik el.
És lehet azzal érvelni, hogy sosem találtam volna meg nélküle ezt, vagy
azt...
Amit én kerestem, azt továbbra sem kínálja tálcán, mert nem tudjuk mennyire
teljes az indexelés. De tudjuk, ami nem jelenik meg, az nincs...
Legalábbis a következő generációknak ezt fogja jelenteni.
Az új generációkat nem fogja érdekelni a kutatás metódusa. Be fognak lépni
az FS-be és "lekérik" a családfájukat.
És jól kiröhögik azt, aki ezzel hónapokat vagy éveket bogarászik.
A családfakutatás, mint olyan, lassan megszűnik, és ennek a már-már
kéretlen segítségnek köszönhetően!
Azzal is lehet érvelni, hogy a világ átalakul, fogadjuk el ezt a változást
is.
Ezzel nem a MACSE indexelését védem, annak szerintem is egyre kevesebb
értelme lesz (még ha hibátlan is), de ezt mindenki tudja, az indexelők és a
vezetés is (!)

üdv: Előd

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 27.,
Szo, 10:45):