[Csaladtortenet 2] 3. kisérlet Minden bizonnyal bennem van a hiba.....vajon miért nem jelenik meg, ennyire cenzúrázni kell ???

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2022. Aug. 27., Szo, 11:47:54 CEST

Kedves László!
Elődnek teljesen igazat adok. Néhányszor találtam én is már meglévő
családfát, de én mindig leellenőrzöm, és bődületes hibákat találtam bennük.
Ezen kívül a lelkes, normális családkutatónak nem az a célja, hogy valahol
találjon egy valaki által, vagy valamilyen módszerrel
öszzeállított családfát, hanem hogy az elődei életét, körülményeit
lehetőleg minél jobban megismerje. Én most pl. a Kalocsai Érsekségnél olyan
érdekes dolgokat találtam a családomról, amiket az FS biztos soha nem fog
feltenni. A BFL-ben is nagyon sok érdekességet le tudtam fotózni évekkel
ezelőtt a családom egy másik ágáról.
Üdv: Kati