[Csaladtortenet 2] 3. kisérlet Minden bizonnyal bennem van a hiba.....vajon miért nem jelenik meg, ennyire cenzúrázni kell ???

szael szaeltan at gmail.com
2022. Aug. 27., Szo, 14:23:49 CEST

A MACSE adatbázisa (már ami eddig belekerült és köszönet érte, én is sokat
használtam) pontos és sokkal hatékonyabban használható, mint az FS-é, ami
már egyes szabolcsi falvak nevét sem írja ki a találatoknál, mert valami
végzetes hiba történt kb. 1 éve az adatbázisukban.
Egy hibás és egyre romló adatbázisból pedig necces családfát építeni. Egy
erős, jó ki átfogó mutatónak tökéletes.
De érződik rajta a nagy Amerika műanyag, mindent elárasztó habitusa.

Borsy István <borsyistvan at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 27.,
Szo, 11:54):