[Csaladtortenet 2] FS keresési anomália

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Feb. 11., P, 19:14:20 CET

Ez sajnos nagyon gyakori hiba az FS indexeiben: a többrészes filmeken
mindig az első rész helységét biggyesztik mindenhova. Az indexelőknek
ehhez semmi közük: a  létező magyarországi és szlovákiai indexekben
nem volt semmiféle helységnév mező az indexelésben. A helységeket
mindig valamilyen előkészítő vagy befejező automata folyamat adta
hozzá az adatbázishoz.

Békéssámson viszont más okból nem található: újabban bizonyos mezők
keresését átváltották szövegesről egység-alapúra, aminek kapcsán a
létező szöveges mezőkhöz egységet (egységesített helynevet, dátumot,
stb.) kellett csatolni. Ezt automata folyamattal csinálták, és sajnos
ez az automata folyamat nagyon, nagyon sokszor teljesen elrontotta az
adatbázist. Békéssámsont például csak Békés megyeként azonosította.
(Például: https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XKBV-7PP.)

Juli
/\ /\