[Csaladtortenet 2] szlovákiai keresés

Tamás Deák tamas.deak at gmail.com
2022. Feb. 14., H, 10:29:48 CET

Kedves Éva,

az említett fényképek digitális változata meg az eredeti szöveg lehet
segítene. Opole/Oppeln a harmincas években Nemetország volt, ma
Lengyelország, egyébként valóban Szilézia környéke, de elvileg ott nem
lehetett sorkatona csehszlovák állampolgárként (ebben is segítene a
fénykép, mert mi van ha mégis)
Zólyon 1930-as népszámlálási ívei, ki tudja mennyire teljesen, de itt
megvannak, csak győzze bárki is átnézni:

https://www.slovakiana.sk/vyhladavanie?type=All&searchString=Zvolen