[Csaladtortenet 2] Anya kerestetik

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Júl. 14., Cs, 15:44:46 CEST

Volt egy szabad órám, és átnéztem a MACSE által indexelt adatokat.
Megvan Mogyoróssy József és Enyedi Julianna halotti bejegyzése. Az
életkora alapján 1848-ban született, és ebben az évben egyetlen Enyedi
Juliannát találtam – tehát ő az.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:VF2F-7TQ született 1848
szeptember 20.

Köszönet mindannyitoknak és a MACSE indexlelőinek ezer köszönet!
Üdvözlettel János