[Csaladtortenet 2] Anya kerestetik

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Júl. 23., Szo, 18:17:16 CEST

Gyanús, hogy nemcsak Anna, hanem több gyermekük is hiányzik a listából.
1804-1814 között egy gyerekük sem található, kicsi a valószínűsége, hogy
nem született. Elképelhető, hogy esetleg átmenetileg valamelyik erdélyi
településen éltek, ezért nincs nyomuk 10 évig. Ha jól láttam, Szűts
Mária szamosújvári származású volt. (FS családfa adat).
Több újsághírből kiderül, hogy Anna 1880. januárjában még élt, egy
ellene folyó csődeljárást szüntettek meg akkor. Esetleg az 1880.január
utáni halotti anyakönyvekből lehetne valami információhoz jutni,
legalább a kb. születési évéhez, ami valószínűleg 1810-1817 között
lehetett. Mezőhegyesen (Csanád vm.) született egy Danszky Joannes,
szülők: Danszky Joannes és Szűts Anna,  talán még ez is felhasználható
adat. A család nevét helyenként Danczkay-nak írják.
Üdv,
Lengyel Gabi