[Csaladtortenet 2] [MACSE: 26302] régi lapok

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2022. Jún. 2., Cs, 13:22:40 CEST

Kedves András!

Hadd egészítsem ki a javaslatodat, hátha valaki kutatási téma
hiányban szenved, vagy nem volna kellő kihívás a Te javaslatod.
Hasonló okokból érdemes lenne feldolgozni az Amerikába szakadt magyarok
magyar nyelvű, s egyébként a Hungaricanan elérhető újságait! Nem csak
anyakönyvi híreket tartalmaz rendszeresen, de nagyon sok életút-adatot is -
már a 19. század végétől a még működő újságokban napjainkig!
Feldolgozott állapotban igazi kuriozitás lenne.

üdv:

gy.

Hirschler András <smartlines at smartlines.hu> ezt írta (időpont: 2022. jún.
2., Cs, 9:52):