[Csaladtortenet 2] körlevelem hatása

jszeman at gmail.hu jszeman at gmail.hu
2022. Május. 10., K, 08:06:15 CEST

Kedves Kutatótársak!

A VVE-n, Veszprémi Vegyipari Egyetemen
végeztem és jól összetartozó évfolyam csapatunk van, de egyre fogyunk. A
legutolsó gyászhírre úgy reagáltam egy körlevélben, hogy utódaink
számára felbecsülhetetlen ajándék a családunk történetét feldolgozó
munka, amit tovább adhatunk. Ez egy családfa és családtörténet megírása.
Sok pozitív visszajelzést kaptam, de sokan nem tudták a megvalósítás
módját. Ezekre válaszul elküldtem a MACSE ezzel foglalkozó linkjeit
illetve saját eredményeimet. Örömmel nyugtáztam, hogy többen nekikezdtek
illetve folytatják a már megkezdett kutatásaikat. Javaslom, hogy Ti is
küldjetek ilyen levelet arra fogékony ismerősöknek.

üdvözlettel:
Szemán Jóska