[Csaladtortenet 2] 1828

Ernő Arnold arnolderno at gmail.com
2022. Okt. 3., H, 12:31:24 CEST

Kedves Kutatótársak!
Nagy figyelemmel olvasom az 1828-as adatokkal kapcsolatos tapasztalatokat.
Annál is inkább érdekel ez a téma, mivel nekem is vannak nyitott kérdéseim.
Pl. Dédnagyapám  Franciscus Arnold Eugeniusfaluban (most Podravlje,
Horvátország)  élt és házasodott 1823-ban. Utána még bizonyíthatóan kb. 10
évig élt mint német cipész/varga mester.  Viszont az 1828-as
népszámlálásban nem találtam.
Van-e valakinek ötlete, mi lehet ennek az oka?

Megköszönök minden észrevételt:

Üdv.
Arnold Ernő

Trembeczki Sándor <sandor.trembeczki at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2022.