[Csaladtortenet 2] milyen gyakori az anyakönyvezésből kimaradás

gelei.judit at gmail.com gelei.judit at gmail.com
2023. Ápr. 11., K, 18:15:46 CEST

Kedves Balázs!

Az én esetem sem hihetetlen: a pap több hónapig beteg volt, hol maga
keresztelt, temetett, hol valaki helyettesítette, de többnyire csak a
cetlik gyűltek, az anyakönyvbe többnyire egyik sem vezette be, csak a
pap halála után az új pap jegyezte fel egy külön lapon, milyen cetliket
talált, de csak ennyi. Amíg nem néztem át az összes anyakönyv összes
oldalát, addig nem is találtam meg ezeket a cetli-bejegyzéseket. Akkor
láttam, hogy néhány kivétellel ezek a sorok (néhány kivétellel)
hiányzanak az anyakönyvből. És persze még annak is örültem, hogy vannak
ezek a hiányos cetlik.

Üdv. Judit