[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Nelli Nemeth ossifraga.hu at gmail.com
2023. Dec. 1., P, 15:52:01 CET

Family Searchön ezekhez a nevekhez adatok, források, keresések is
kapcsolódnak. A sajátját mindenki úgy vezeti ahogy gondolja, de máséba
tényleg nem lenne korrekt belenyúlni, mert nem csak a feljegyzéseit
keverheti meg, hanem ezektől, a Family Search adatbázisára épülő
szolgáltatásoktól (MyHeritage, Ancestry, Family Search javasolt egyezései,
ami hirtelen eszembe jut) is elvágja a másikat.
Én biztos nagyon morcos lennék ha az én gyűjtésemet bárki átírná, csak mert
ő máshogy gondolta.
Mert ugye nem kötelező egymás gyűjtését saját fába csatolni, létre lehet
hozni új személyként is, kézzel átviheti amit akar, és akkor lehet olyan,
amilyennek ő szeretné.

Üdv,

Nelli

Nagy Balázs <nbal5406 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. dec. 1., P,