[Csaladtortenet 2] Egri(?) Tibor József

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2023. Feb. 18., Szo, 20:51:31 CET

Kedves Peti!
Egri Tibor halálakor az apa már nem élt, de a házassági anyakönyve szerint
református volt (318. sorsz):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-XS64-W
Mivel a három báty a szülők házasságkötése előtt született:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/G8JJ-K58
 jogos, hogy az anya vallását kapták Aradon. Látni kellene a három báty
keresztelési bejegyzését is.
Tibor 22 nappal a szülők házasságkötése előtt született, de a születésekor
a szülők már ki voltak hirdetve, ezért a református keresztelés is jogos.
Azt nem tudom, miért nincs bejegyezve Tibornál, hogy a természetes apa
magáének ismeri el a gyereket.
Az utólagos házasságkötéssel pedig mindegyik gyerek törvényesítve lehetett.
Üdv,
Anna

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. febr. 18., Szo,
18:11):