[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 18., Sze, 12:43:33 CET

Kedves Flórián!

Értem és elfogadom a véleményed, de azt ne felejtsd el, hogy a szóban forgó
felületen (FamilySearch) nem létezik a "más családfája" vagy az "én
családfám" kifejezés, már csak azért sem, mivel az oldal egyik deklarált
célja egy "világcsaládfa" felállítása.

Üdv:
Peti

F. B-S. <fbaranyister at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 18., Sze