[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2023. Jan. 18., Sze, 13:32:30 CET

Hát igen... Ez persze valahol a tipikus "olvassuk el az apróbetűs részt
is" esete, hogy mibe vágunk bele, mit választunk a különféle online és
offline családfa "tárolási" lehetősége közül. Online adatbeszerzési
forrásokban lehet mondani hogy valaminek nincs épp most alternatívája,
de építési, rögzítési oldalról van.
Az FS a saját céljainak megfelelően fejleszti ez a felültetet,
szolgáltatást, küldetést, nevezzük bárminek és ehhez szabja a
felhasználói feltételeket.
Ha ők ott nem korlátozzák a "virágozzék száz virág" megközelítést, akkor
az egyes felhasználók morgása, meg "kutatásetikai", vagy szakmai, vagy
bármilyen más belső megfontolásai nekik nem relevánsak.
Nem vagyunk egyformák, nem egyformán gondolkodunk a erről az egészről.
Ezt engedi megvalósítani az FS, még olyan áron is, hogy a szimpla
futóbolondok is végezhetnek ámokfutást időnként.
Nyilván más lenne a helyzet, ha ez egy tisztán fizetős vállalkozás lenne
és az elégedetlen, bosszús, csalódott ügyfelek tömegesen mennének át
másik felületre, ahol bezzeg... Na akkor a tulajdonos (is) lépne egy
pont után.

Ettől függetlenül persze, már mentálisan is jó, ha néha valahol
kidohoghatjuk magunkat.... Ezért az eddigi levelezés cseppet sem volt
felesleges.

Üdv.
K. Péter