[Csaladtortenet 2] Fs családfa védelem

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Jan. 18., Sze, 14:17:38 CET

Csatlakozom. Egyik ősapám Gregorius volt keresztelésekor, halálakor
Gergely, de ez csak egy kiragadott példa, ami hirtelen eszembe jutott. Hogy
kellene szerepeltetnem a fán? :) Mellesleg a FS-nek van erre funkciója, meg
lehet adni egyéb neveket a profilokon.

Istvan Babcsanyi <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. jan. 18.,
Sze 14:14):