[Csaladtortenet 2] Kiss Antal és Johanna

A.M. schlosslovo at gmail.com
2023. Jún. 9., P, 12:17:30 CEST

Kedves LevTársak,

Immár 6 éve keresem, de nem lelem szépszüleim házasságát.
Kiss Antal (1793-1847) egyed-sobori uradalmi Festetics ispán, majd kasznàr
valamikor 1829 előtt vette el Kiss Gábor sárvári főhercegi kasznár lányát,
Kiss Johanna Juliannát (1806-?). Első gyermekeik még Soboron születtek,
aztán Nagybajomba költöztek, ahol Antal haszonbérlő lett. 1847ben ott is
hunyt el. Johanna halálozási adatai nem ismertek sajnos.

Átnéztem a Vas megyei anyakönyveket, Sopron javát, sőt még több
ezredanyakönyvet is, de egyszerűen sehol sem találtam a házasságot.
Mindketten katolikusok voltak.

Sajnos Antal származásáról semmi info, ahogy arról sem, hogy esetleg az
após, Gábor (akiről szintén nem tudjuk, hogy hol hunyt el. 1807 és 1834
között dolgozott Sárváron) rendelkezett e valahol birtokkal, mert a lányos
háznál, Sárváron biztosan nincs a házasság. A házasság idején Gábor neje
szentpéterfai Teklics Anna volt, míg Johanna édesanyja az 1811ben elhunyt
Gutmayer Anna(Mária?).

Esetleg van valakinek tanácsa, ötlete merre bővítsem a kutatást?

Ádám