[Csaladtortenet 2] latin segítség

Varga István istvan.varga at ikl.hu
2023. Már. 27., H, 15:08:32 CEST

Kedves Ákos!

Gondolom az "én" latin szövegemet itt-ott át kellett írni, hogy ezt a
fordítást adja ki a GT..... szóval, ha jól értem, akkor ennek a bizonyos
Anna nevű (helybéli?) nőnek semmi köze Kovács Jánoshoz azon kívül, hogy
az ő házában vitték be, amikor (vélhetően) részegen hazatért.

Történetesen Kovács János feleségét is Annának hívták és nem sokkal ezen
eset után özvegyként újranősült....

Köszönettel és üdvözlettel: Varga István