[Csaladtortenet 2] Károlycsik Mihály és Jeszen Anna

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2023. Nov. 2., Cs, 22:27:34 CET

Kedves Péter

Szlovinkában vannak Károlycsikek.
Nem lehetséges, hogy ez lenne a te Mihályod?
Jobb oldalt a 42-es bejegyzés? Igaz itt csak Karol van írva az apja
családnevéhez, de egy másik bejegyzésnél....
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GR73-KCW?i=144&cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKZR3-RRB

itt a másik bejegyzés, ugyanaz a házaspár, és már Karolycsik van írva,
szintén a jobb oldalon 16-os bejegyzés
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R73-VNS?i=165&cc=1554443

Lehet, hogy mindez téves, de ki tudja? :)

Üdv Dani