[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2023. Sze. 2., Szo, 17:57:38 CEST

Kedves Listatársak!

Egy ideig nem foglalkoztam a mai Szlovákia területére eső települések
anyakönyveivel. Meglepődve vettem tudomásul, hogy az indexelt rekordok
keresésénél sok esetben helyként csak annyit jelölnek meg, hogy "Slovensko"
és sok esetben nincs mellette kép se, ami alapján a filmben lapozva ki
lehetne találni a települést.
Olyan képek is eltűntek, amit még 2014-ben megtaláltam és letöltöttem. (pl.
a szepesbélai anyakönyvből).

Ez így szinte lehetetlenné teszi a kutatást. Ez valami tudott hiba, vagy
legalább foglalkoznak vele, hogy kijavítsák?

Mely területeket, vagy időpontokat érinti ez a hiba?

Elnézést kérek, ha ez már előfordult, mint téma. VIsszakerestem 2 évet a
levelezőlistán, de nem találtam ezzel kapcsolatos levelezést.

A válaszokat előre is köszönöm!

Gaálné Balogh Erzsébet