[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2023. Sze. 2., Szo, 18:53:56 CEST

Kedves Erzsébet,

ilyet találsz Magyarország területén is - csak Magyarország van megadva,
oszt' helló....
Ezek jellemzően a mesterséges intelligencia által indexelt állományok.
Sajnos emiatt az alapvető hiba miatt - amit nem tudom, mikor szándékozik
majd kijavítani a FS - adott esetben elég nehézkes tud lenni a keresés...

Üdv
Krisztián

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 2.,
Szo, 17:58):