[Csaladtortenet 2] Mai Szlovákiához tartozó anyakönyvek

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2023. Sze. 2., Szo, 19:01:01 CEST

Sajnos, "új" indexeléseknél gyakori jelenség. Bem tudom, mi okozhatja.
Viszont ha rákattintasz a találatra és megvan a filmszám, akkor ki tudod
keresni a filmet a katalógusban, és ott már írni fogja a település nevét.

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept.
2., Szo 18:54):